Hírek

Fejlődésben az E-szám mentes termékek piaca

’Az vagy, amit megeszel’ - tartja a közkeletű mondás. Nem mindegy, tehát mit fogyasztunk, mit adunk a gyermekeinknek. Talán ezért is van fejlődésben az E-mentes termékek piaca, erősödnek az adalékmentes élelmiszerek iránti fogyasztói igények.

A trendet a Nielsen által készített friss kutatás is megerősíti: „Hazánkban az emberek többsége túlsúlyosnak tartja magát valamilyen mértékben. De eltekintve a fogyásra való törekvéstől, tíz megkérdezett magyar fogyasztóból legalább nyolc odafigyel kisebb-nagyobb mértékben arra, hogy az általa fogyasztott élelmiszer hozzájáruljon egészsége megőrzéséhez. Azon belül pedig átlagosan a magyar válaszadók 27 százaléka tartja étkezésében nagyon fontosnak az egészség és a wellness szempontjait.”*

Az egészségükkel kapcsolatos huszonhét szempont közül a magyar válaszadók megoszlása:

Nielsen abra

(A felsorolt tényezőkkel kapcsolatban a felmérés során négy lehetséges állítás közül választhattak a megkérdezettek: nagyon, mérsékelten és kicsit fontos, továbbá egyáltalán nem fontos.)

Hazánkban az éves átlagos kenyérfogyasztás 73 kg/fő**

Te milyen kenyeret eszel?

Az új E-free kenyércsalád kiváló minőségű, természetes eredetű alapanyagokból készül, a termékek
E-számmal jelölt adalékanyagokat (pl.: lisztkezelő szer, emulgeálószer, tartósítószer, stb.) nem tartalmaznak. A termékek frissességüket 8 napig megőrzik.

E-free csoportkép

Az E-free kenyerek különösen az egészségtudatos fogyasztók körében népszerűek, de fogyasztásuk minden ember számára ideális. A termékek jelenleg három kiszerelésben kaphatóak:

Kóstolja meg Ön is!

* Forrás: Nielsen piackutató vállalat hatvan országban, köztük Magyarországon végzett kutatása 2014. augusztus 13.- szeptember 5. között, amely az egészség és a wellness valamint az étkezési szokások közti kapcsolatokat tárta fel.
** Forrás: Magyar Pékszövetség.

Vissza az oldal tetejére